Czy Excel to dla Ciebie tylko tabele i liczby? A może chcesz odkryć jego pełny potencjał i nauczyć się narzędzi, które ułatwią Twoją pracę w biurze? Jeśli tak, to nasz webinar Excel w biurze jest stworzony właśnie dla Ciebie!
Excel w biurze
Kiedy?
14.10.24
O której?
18:00-19:00
Na tym spotkaniu nauczysz się m.in.:
Jak efektywnie poruszać się po Excelu i skracać czas pracy nad zadaniami.
Tworzyć czytelne tabele, które pozwolą Ci szybko analizować dane.
Korzystać z przydatnych formuł i funkcji, które zautomatyzują Twoje działania.
Jakich trików używać, aby Twoje raporty wyglądały profesjonalnie.
To świetna okazja, żeby podnieść swoje umiejętności, zwiększyć produktywność i zabłysnąć w pracy! Niezależnie od poziomu, dowiesz się czegoś nowego – od podstaw po zaawansowane funkcje.
Dołącz do nas, klikając w link poniżej:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3aoadF8zK_W2oUQTNQ-ncXpkjMnaU5AJUog2wlZcxV1Ts1%40thread.tacv2/1723107532584?context=%7b%22Tid%22%3a%22f455f60b-0acb-4ff8-8d9a-c7db8834b6e0%22%2c%22Oid%22%3a%229d1e9a71-9d9a-4e4c-bc8d-e25547806083%22%7d
Do zobaczenia!