Regulamin promocji ,,Zapisz się na kierunek medyczny i policealny w szkole Cosinus i zdobądź voucher na hennę pudrową brwi.”
- Promocja organizowana jest przez Fundację Conatus z siedzibą w Szczecinie 71-642, ul. Andrzeja Antosiewicza 2, NIP: 8982220893 , REGON: 364470896
- Fundacja Conatus z siedzibą w Szczecinie 71-642, ul. Andrzeja Antosiewicza 2, NIP: 8982220893, REGON: 364470896 jest administratorem danych osobowych Uczestników w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000).
- Dane osobowe Uczestników będą przechowywane i przetwarzane w celu przeprowadzenia Promocji.
- Promocja trwa w dniu 09.09.2024r.
- Zakończenie Promocji nie wpływa na uprawnienia nabyte przez Uczestników w okresie jej trwania.
- Promocja, o której mowa w pkt 8, przysługuje Uczestnikowi, który zapisze się do Szkoły policealnej Cosinus w Inowrocławiu na jeden z kierunków medycznych, tj. opiekun medyczny, terapeuta zajęciowy oraz na jeden z kierunków policealnych tj. kosmetyka.
- W Promocji nie mogą brać udziału osoby będące pracownikami Szkoły oraz członkowie ich najbliższej rodziny, małżonkowie, wstępni, zstępni i rodzeństwo.
- Uczestnikowi, który w dniu 09.09.2024r. r. zapisze się do Szkoły policealnej Cosinus na jeden z następujących kierunków: opiekun medyczny, terapeuta zajęciowy, kosmetyka przysługuje voucher na hennę pudrową brwi w Metamorfoza Brwi Natalia Gołębiewska, ul. Św. Ducha 72/1 w Inowrocławiu.
- Voucher przysługuje pierwszym pięciu osobom, które zapiszą się do Szkoły, zgodnie z pkt 7.
- Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia dotyczące przebiegu Promocji mogą być składane przez Uczestników w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora lub w formie elektronicznej na adres mailowy a.baranowska@cosinus.pl. Reklamacja powinna zawierać dane identyfikacyjne Uczestnika, a także opis zarzutów stanowiących podstawę reklamacji oraz żądanie określonego zachowania się przez Organizatora.
- Reklamację należy złożyć niezwłocznie od ujawnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
- Złożone reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. Przy rozpoznawaniu reklamacji Organizator opiera się na treści niniejszego Regulaminu oraz przepisach prawa polskiego.
- O wyniku postępowania reklamacyjnego Uczestnik Promocji zostanie powiadomiony
z zachowaniem formy złożenia reklamacji, lub w formie zgodnej ze złożoną przez siebie dyspozycją, najpóźniej w ciągu 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
- Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym szczegółowe zasady Promocji.
- Udział w Promocji nie podlega odpłatnemu lub nieodpłatnemu przeniesieniu na inny podmiot.
- Biorąc udział w Promocji Uczestnik potwierdza, że wyraża zgodę na związanie postanowieniami Regulaminu.