Asystent Zarządu
Zawód: ASYSTENT ZARZĄDU
Prowadzi kompleksową obsługę administracyjno-organizacyjną członków zarządu; wspiera pracę i działania członków zarządu; sporządza na potrzeby członków zarządu niezbędne raporty i zestawienia; odpowiada za sprawną obsługę spotkań i narad członków zarządu zarówno na poziomie organizacyjnym, jak i merytorycznym.
Zadania zawodowe:
- organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach i naradach zarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań;
- koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu;
- organizowanie i zapewnianie obsługi technicznej telekonferencji i wideokonferencji;
- tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu;
- zapewnianie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej zarządu z podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz komunikacji zewnętrznej z interesariuszami;
- nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do zarządu;
- prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu;
- wspieranie zarządu w realizacji ich bieżących zadań zawodowych;
- zapewnianie tłumaczenia dokumentacji sporządzonej w języku obcym;
- organizowanie krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych członków zarządu;
- obsługiwanie korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu;
- sporządzanie korespondencji wychodzącej od zarządu do podległych jednostek organizacyjnych i podmiotów zewnętrznych;
- zarządzanie pracą sekretariatu biura zarządu;
- aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu
- zapewnienia sprawnej obsługi zarządu;
- archiwizowanie dokumentacji.
Charakterystyka zawodu:
- prowadzi kompleksową obsługę administracyjno-organizacyjną członków zarządu,
- wspiera pracę i działania członków zarządu,
- sporządza niezbędne raporty i zestawienia na potrzeby członków zarządu,
- odpowiada za sprawną obsługę spotkań i narad członków zarządu zarówno na poziomie organizacyjnym, jak i merytorycznym
Zadania zawodowe:
- organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach i naradach zarządu oraz sporządzanie protokołów ze spotkań,
- koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu,
- organizowanie i zapewnianie obsługi technicznej telekonferencji i wideokonferencji,
- tworzenie zestawień, raportów, analiz i prezentacji na potrzeby zarządu,
- zapewnianie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej zarządu z podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz komunikacji zewnętrznej z interesariuszami,
- nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do zarządu,
- prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu,
- wspieranie zarządu w realizacji ich bieżących zadań zawodowych,
- zapewnianie tłumaczenia dokumentacji sporządzonej w języku obcym,
- organizowanie krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych członków zarządu,
- obsługiwanie korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu,
- sporządzanie korespondencji wychodzącej od zarządu do podległych jednostek organizacyjnych i podmiotów zewnętrznych,
- zarządzanie pracą sekretariatu biura zarządu,
- aktywna współpraca z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarządu,
- archiwizowanie dokumentacji.
Jak długo trwa nauka?
1 rok
Każdy uczestnik szkoły otrzymuje:
- zaświadczenie po ukończeniu kursu według wzoru MEN, honorowane przez wszystkie firmy i urzędy w krajach Unii Europejskiej,
- materiały szkoleniowe.
Perspektywy zatrudnienia:
- wszystkie firmy, w których powołany jest zarząd.
Co zyskujesz?
- nowe kompetencje zawodowe zdobyte w ciągu roku, bez konieczności rezygnacji z obecnej pracy lub obowiązków - zajęcia w systemie zaocznym, średnio dwa weekendy w miesiącu,
- najbardziej aktualną i potrzebną wiedzę do podjęcia pracy w danym zawodzie,
- szansę na uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę,
- wartościowe rabaty i promocje dla naszych słuchaczy.