Asystent Dyrektora
Zawód: ASYSTENT DYREKTORA
Asystent dyrektora zapewnia wsparcie dyrektorowi w zakresie zarządzania organizacją.
Asystent dyrektora jest zawodem o charakterze biurowym. Jego praca polega na organizowaniu i koordynowaniu spraw związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem stanowiska dyrektora w organizacji. Zadaniem asystenta jest prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora oraz przygotowywanie dla niego raportów, prezentacji, analiz i zestawień. Asystent organizuje oraz obsługuje spotkania i konferencje, jak również podróże służbowe dyrektora. Zapewnia i koordynuje przepływ informacji, w tym również telefonicznej i mailowej oraz obieg dokumentów. Dba o wygląd biura i urządzeń biurowych. Współpracuje ze wszystkimi działami firmy w celu realizacji swoich zadań i odpowiada za funkcjonowanie zarządzania projektami prowadzonymi w firmie. Może reprezentować dyrektora wobec współpracowników wewnątrz zakładu pracy, jak i wobec kontrahentów zewnętrznych – na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
Zadania zawodowe:
- prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;
- przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;
- organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;
- organizowanie podróży służbowych dyrektora;
- sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;
- zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;
- przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;
- przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;
- organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska oraz wymaganiami ergonomii.
Charakterystyka zawodu:
- organizuje i koordynuje sprawy związane z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem stanowiska dyrektora w organizacji,
- prowadzi terminarz, organizuje i uzgadnia czas pracy dyrektora oraz przygotowuje dla niego raporty, prezentacje, analizy i zestawienia,
- organizuje oraz obsługuje spotkania i konferencje, jak również podróże służbowe dyrektora,
- zapewnia i koordynuje obieg dokumentów oraz przepływ informacji, w tym również telefonicznej i mailowej,
- dba o wygląd biura i urządzeń biurowych,
- współpracuje ze wszystkimi działami firmy w celu realizacji swoich zadań oraz odpowiada za funkcjonowanie zarządzania projektami prowadzonymi w firmie,
- Może reprezentować dyrektora wobec współpracowników wewnątrz zakładu pracy, jak i wobec kontrahentów zewnętrznych (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa).
Zadania zawodowe:
- prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora,
- przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora,
- organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji,
- organizowanie podróży służbowych dyrektora,
- sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej,
- zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją,
- przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej,
- przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych,
- organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych,
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz wymaganiami ergonomii.
Jak długo trwa nauka?
1 rok
Każdy uczestnik szkoły otrzymuje:
- zaświadczenie po ukończeniu kursu według wzoru MEN, honorowane przez wszystkie firmy i urzędy w krajach Unii Europejskiej,
- materiały szkoleniowe.
Perspektywy zatrudnienia:
- korporacje,
- firmy,
- instytucje.
Co zyskujesz?
- nowe kompetencje zawodowe zdobyte w ciągu roku, bez konieczności rezygnacji z obecnej pracy lub obowiązków - zajęcia w systemie zaocznym, średnio dwa weekendy w miesiącu,
- najbardziej aktualną i potrzebną wiedzę do podjęcia pracy w danym zawodzie,
- szansę na uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę,
- wartościowe rabaty i promocje dla naszych słuchaczy.