Przedstawiciel handlowy
Zawód: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Odpowiada za sprzedaż produktów firmy, reprezentuje firmę na rynku i w kontaktach z klientami, monitoruje rynek i zbiera informację na temat działań konkurencji.
Zadania zawodowe:
- realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży;
- budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku;
- projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych;
- pozyskiwanie nowych klientów dla firmy;
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy;
- budowanie bazy klientów;
- realizowanie planów sprzedażowych;
- przygotowywanie ofert handlowych;
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji;
- uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych;
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań;
- analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
Charakterystyka zawodu:
- odpowiada za sprzedaż produktów firmy,
- reprezentuje firmę na rynku i w kontaktach z klientami,
- monitoruje rynek i zbiera informację na temat działań konkurencji.
Zadania zawodowe:
- realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
- budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku,
- projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych,
- pozyskiwanie nowych klientów dla firmy,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy,
- budowanie bazy klientów,
- realizowanie planów sprzedażowych,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji,
- uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych,
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań,
- analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
Jak długo trwa nauka?
1 rok
Każdy uczestnik szkoły otrzymuje:
- zaświadczenie po ukończeniu kursu według wzoru MEN, honorowane przez wszystkie firmy i urzędy w krajach Unii Europejskiej,
- materiały szkoleniowe.
Perspektywy zatrudnienia:
- firmy ubezpieczeniowe,
- banki,
- telemarketing,
- firmy zajmujące się sprzedażą ,
- firmy produkcyjnych,
- firmy telekomunikacyjnych,
- firmy komputerowych,
- biura podróży,
- w sieciach handlowych.
Co zyskujesz?
- nowe kompetencje zawodowe zdobyte w ciągu roku, bez konieczności rezygnacji z obecnej pracy lub obowiązków - zajęcia w systemie zaocznym, średnio dwa weekendy w miesiącu,
- najbardziej aktualną i potrzebną wiedzę do podjęcia pracy w danym zawodzie,
- szansę na uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę,
- wartościowe rabaty i promocje dla naszych słuchaczy.