Rejestratorka medyczna
Zawód: REJESTRATORKA MEDYCZNA
Rejestratorka medyczna jest zawodem o charakterze biurowym. Celem pracy rejestratorki medycznej jest przyjmowanie zgłoszeń pacjentów, umawianie terminów świadczenia usług medycznych, kierowanie pacjentów do właściwych pracowników i placówek służby zdrowia oraz prowadzenie dokumentacji medycznej osób objętych opieką. W ramach prowadzenia dokumentacji medycznej (karty zdrowia pacjentów, rejestry chorych, wyniki badań) zajmuje się jej gromadzeniem, segregowaniem i archiwizacją. Udziela informacji o świadczonych usługach medycznych, weryfikuje ubezpieczenia zdrowotne pacjentów oraz informuje ich o warunkach formalnych i finansowych udzielania świadczeń zdrowotnych. Prowadzi ewidencję wykonywanych usług medycznych, a w prywatnych przychodniach wystawia również faktury oraz przyjmuje płatności za świadczone usługi. Rejestratorka medyczna, realizując zadania zawodowe, przestrzega tajemnicy zawodowej oraz stosuje przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
Zadania zawodowe:
- przyjmowanie zgłoszeń pacjentów i ustalanie terminów świadczenia usług w placówce medycznej oraz tworzenie terminarza wizyt domowych;
- przyjmowanie materiałów do badań, opisywanie ich i kierowanie do właściwych laboratoriów oraz wydawanie wyników badań;
- prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji zdrowotnej pacjentów w różnych układach klasyfikacyjnych;
- prowadzenie rozliczeń i kalkulacji finansowych wykonanych usług, wystawianie faktur i zaświadczeń;
- sporządzanie okresowych sprawozdań statystycznych i finansowych;
- przekazywanie informacji o usługach zdrowotnych oraz warunkach formalnych i finansowych ich świadczenia w danej placówce służby zdrowia, a także w innych placówkach specjalistycznych;
- kierowanie pacjentów i przekazywanie ich dokumentów zdrowotnych do właściwych laboratoriów i gabinetów specjalistycznych;
- współpracowanie z personelem medycznym w zakresie przepływu informacji i udostępniania dokumentacji w celu sprawnej obsługi pacjentów;
- prowadzenie listy obecności i ewidencji czasu pracy personelu medycznego placówki;
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska.
Charakterystyka zawodu:
- odpowiada za sprzedaż produktów firmy,
- reprezentuje firmę na rynku i w kontaktach z klientami,
- monitoruje rynek i zbiera informację na temat działań konkurencji.
Zadania zawodowe:
- realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
- budowanie wizerunku firmy i/lub marki na rynku,
- projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych,
- pozyskiwanie nowych klientów dla firmy,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy,
- budowanie bazy klientów,
- realizowanie planów sprzedażowych,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji,
- uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych,
- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań,
- analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej.
Jak długo trwa nauka?
1 rok
Każdy uczestnik szkoły otrzymuje:
- zaświadczenie po ukończeniu kursu według wzoru MEN, honorowane przez wszystkie firmy i urzędy w krajach Unii Europejskiej,
- materiały szkoleniowe.
Perspektywy zatrudnienia:
- firmy ubezpieczeniowe,
- banki,
- telemarketing,
- firmy zajmujące się sprzedażą ,
- firmy produkcyjnych,
- firmy telekomunikacyjnych,
- firmy komputerowych,
- biura podróży,
- w sieciach handlowych.
Co zyskujesz?
- nowe kompetencje zawodowe zdobyte w ciągu roku, bez konieczności rezygnacji z obecnej pracy lub obowiązków - zajęcia w systemie zaocznym, średnio dwa weekendy w miesiącu,
- najbardziej aktualną i potrzebną wiedzę do podjęcia pracy w danym zawodzie,
- szansę na uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę,
- wartościowe rabaty i promocje dla naszych słuchaczy.