Łódź - Techniki sprzedaży i empatyczna obsługa klienta

Pracujesz w sprzedaży i chcesz poprawić swoje wyniki? Na tym szkoleniu dowiesz się, jak skutecznie poprowadzić rozmowę z Klientem, złamiesz utarte schematy, takie jak: "nie da się", "klienci nic ode mnie nie chcą". Nauczymy Cię czerpać satysfakcję z pracy w sprzedaży, zwiększyć efektywność, a co za tym idzie, grubość portfela.

Opłaty: 849 zł Okres nauki: 16 h

Techniki sprzedaży i empatyczna obsługa klienta

Podczas szkolenia pokażemy Ci najważniejsze elementy rozmów z Klientami.  Podpowiemy, w jaki sposób analizować potrzeby Klienta, przedstawiać mu ofertę w sposób atrakcyjny, oraz jak radzić sobie z obiekcjami.

Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zajmujących się szeroko pojętą obsługą klienta, a także dla tych, którzy dopiero chcą zostać sprzedawcami lub przedstawicielami handlowymi. 

Program szkolenia:

  • Profile Klientów
  • Techniki pokonywania obiekcji
  • Wywieranie wpływu
  • Techniki wypierania negatywnych emocji towarzyszących sprzedawcy
  • Język korzysci a język strat
  • Rodzaje pytań i zastosowanie ich w rozmowie z Klientem

Korzyści: 

  • Głębsze zrozumienie klienta
  • Elastyczność w obsłudze różnych typów klientów
  • Rozbudowane umiejętności negocjacyjne
  • Wsparcie dla biznesu i klienta jednocześnie
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych i empatii

Co po szkoleniu?
Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę dotyczącą schematu skutecznej rozmowy z Klientem, której zastosowanie w praktyce poprawi jego wyniki sprzedażowe. Spojrzy inaczej na obiekcje i odmowne decyzje, będzie wiedział, jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami.

Termin szkolenia: 10, 11 marca 2025, godz. 8:00 - 16:00

Czas trwania szkolenia: 16 godzin

Cena: 849 zł

Dla słuchaczy Szkół Cosinus 10% zniżki

Zapisy odbywają się poprzez stronę Strona Główna - KursBox

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy bok@kursbox.pl

lub telefoniczny: 797 995 486, 453 037 680.

Podczas szkolenia pokażemy Ci najważniejsze elementy rozmów z Klientami.  Podpowiemy, w jaki sposób analizować potrzeby Klienta, przedstawiać mu ofertę w sposób atrakcyjny, oraz jak radzić sobie z obiekcjami.

Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zajmujących się szeroko pojętą obsługą klienta, a także dla tych, którzy dopiero chcą zostać sprzedawcami lub przedstawicielami handlowymi. 

Program szkolenia:

  • Profile Klientów
  • Techniki pokonywania obiekcji
  • Wywieranie wpływu
  • Techniki wypierania negatywnych emocji towarzyszących sprzedawcy
  • Język korzysci a język strat
  • Rodzaje pytań i zastosowanie ich w rozmowie z Klientem

Korzyści: 

  • Głębsze zrozumienie klienta
  • Elastyczność w obsłudze różnych typów klientów
  • Rozbudowane umiejętności negocjacyjne
  • Wsparcie dla biznesu i klienta jednocześnie
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych i empatii

Co po szkoleniu?
Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę dotyczącą schematu skutecznej rozmowy z Klientem, której zastosowanie w praktyce poprawi jego wyniki sprzedażowe. Spojrzy inaczej na obiekcje i odmowne decyzje, będzie wiedział, jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami.

Termin szkolenia: 10, 11 marca 2025, godz. 8:00 - 16:00

Czas trwania szkolenia: 16 godzin

Cena: 849 zł

Dla słuchaczy Szkół Cosinus 10% zniżki

Zapisy odbywają się poprzez stronę Strona Główna - KursBox

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy bok@kursbox.pl

lub telefoniczny: 797 995 486, 453 037 680.

Powrót do listy kursów w mieście

Szkolenia on-line - Zapisy i informacje

Tel. 797 995 486
453 037 680
bok@kursbox.pl

Zapisz się na kurs on-line!

Zostaw swoje dane, oddzwonimy i odpowiemy na Twoje pytania.