On-line - Techniki sprzedaży i empatyczna obsługa klienta
Podczas szkolenia pokażemy Ci najważniejsze elementy rozmów z Klientami. Podpowiemy, w jaki sposób analizować potrzeby Klienta, przedstawiać mu ofertę w sposób atrakcyjny, oraz jak radzić sobie z obiekcjami.
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zajmujących się szeroko pojętą obsługą klienta, a także dla tych, którzy dopiero chcą zostać sprzedawcami lub przedstawicielami handlowymi.
Program szkolenia:
- Profile Klientów
- Techniki pokonywania obiekcji
- Wywieranie wpływu
- Techniki wypierania negatywnych emocji towarzyszących sprzedawcy
- Język korzysci a język strat
- Rodzaje pytań i zastosowanie ich w rozmowie z Klientem
Korzyści:
- Głębsze zrozumienie klienta
- Elastyczność w obsłudze różnych typów klientów
- Rozbudowane umiejętności negocjacyjne
- Wsparcie dla biznesu i klienta jednocześnie
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych i empatii
Co po szkoleniu?
Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę dotyczącą schematu skutecznej rozmowy z Klientem, której zastosowanie w praktyce poprawi jego wyniki sprzedażowe. Spojrzy inaczej na obiekcje i odmowne decyzje, będzie wiedział, jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami.
Termin: 10, 13 marca 2025, godz. 10:00-18:00
Czas trwania szkolenia: 16 godzin
Cena: 749 zł
Dla słuchaczy Szkół Cosinus 10% zniżki
Zapisy odbywają się poprzez stronę Strona Główna - KursBox
W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy bok@kursbox.pl
lub telefoniczny: 797 995 486, 453 037 680.
Podczas szkolenia pokażemy Ci najważniejsze elementy rozmów z Klientami. Podpowiemy, w jaki sposób analizować potrzeby Klienta, przedstawiać mu ofertę w sposób atrakcyjny, oraz jak radzić sobie z obiekcjami.
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zajmujących się szeroko pojętą obsługą klienta, a także dla tych, którzy dopiero chcą zostać sprzedawcami lub przedstawicielami handlowymi.
Program szkolenia:
- Profile Klientów
- Techniki pokonywania obiekcji
- Wywieranie wpływu
- Techniki wypierania negatywnych emocji towarzyszących sprzedawcy
- Język korzysci a język strat
- Rodzaje pytań i zastosowanie ich w rozmowie z Klientem
Korzyści:
- Głębsze zrozumienie klienta
- Elastyczność w obsłudze różnych typów klientów
- Rozbudowane umiejętności negocjacyjne
- Wsparcie dla biznesu i klienta jednocześnie
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych i empatii
Co po szkoleniu?
Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę dotyczącą schematu skutecznej rozmowy z Klientem, której zastosowanie w praktyce poprawi jego wyniki sprzedażowe. Spojrzy inaczej na obiekcje i odmowne decyzje, będzie wiedział, jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami.
Termin: 10, 13 marca 2025, godz. 10:00-18:00
Czas trwania szkolenia: 16 godzin
Cena: 749 zł
Dla słuchaczy Szkół Cosinus 10% zniżki
Zapisy odbywają się poprzez stronę Strona Główna - KursBox
W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy bok@kursbox.pl
lub telefoniczny: 797 995 486, 453 037 680.