On-line - Techniki sprzedaży i empatyczna obsługa klienta

Pracujesz w sprzedaży i chcesz poprawić swoje wyniki? Na tym szkoleniu dowiesz się, jak skutecznie poprowadzić rozmowę z Klientem, złamiesz utarte schematy, takie jak: "nie da się", "klienci nic ode mnie nie chcą". Nauczymy Cię czerpać satysfakcję z pracy w sprzedaży, zwiększyć efektywność, a co za tym idzie, grubość portfela.

Opłaty: 749 zł Okres nauki: 16h

On-line - Techniki sprzedaży i empatyczna obsługa klienta

Podczas szkolenia pokażemy Ci najważniejsze elementy rozmów z Klientami.  Podpowiemy, w jaki sposób analizować potrzeby Klienta, przedstawiać mu ofertę w sposób atrakcyjny, oraz jak radzić sobie z obiekcjami.

Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zajmujących się szeroko pojętą obsługą klienta, a także dla tych, którzy dopiero chcą zostać sprzedawcami lub przedstawicielami handlowymi. 

Program szkolenia:

  • Profile Klientów
  • Techniki pokonywania obiekcji
  • Wywieranie wpływu
  • Techniki wypierania negatywnych emocji towarzyszących sprzedawcy
  • Język korzysci a język strat
  • Rodzaje pytań i zastosowanie ich w rozmowie z Klientem

Korzyści: 

  • Głębsze zrozumienie klienta
  • Elastyczność w obsłudze różnych typów klientów
  • Rozbudowane umiejętności negocjacyjne
  • Wsparcie dla biznesu i klienta jednocześnie
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych i empatii

Co po szkoleniu?
Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę dotyczącą schematu skutecznej rozmowy z Klientem, której zastosowanie w praktyce poprawi jego wyniki sprzedażowe. Spojrzy inaczej na obiekcje i odmowne decyzje, będzie wiedział, jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami.

Termin: 9, 10 grudnia 2024, godz. 10:00-18:00

Czas trwania szkolenia: 16 godzin

Cena: 749 zł

Dla słuchaczy Szkół Cosinus 10% zniżki

Zapisy i informacje na oosir@cosinus.pl oraz pod nr telefonu 797 995 486.

Dopełnieniem zapisu jest wpłata kwoty należnej za kurs na konto o numerze:
17 1240 3116 1111 0011 3006 9404 Bank Pekao

w tytule przelewu należy podać Imię i Nazwisko uczestnika oraz nazwę kursu.

Potwierdzenie przelewu należy przesłać na adres e-mail: oosir@cosinus.pl

Podczas szkolenia pokażemy Ci najważniejsze elementy rozmów z Klientami.  Podpowiemy, w jaki sposób analizować potrzeby Klienta, przedstawiać mu ofertę w sposób atrakcyjny, oraz jak radzić sobie z obiekcjami.

Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zajmujących się szeroko pojętą obsługą klienta, a także dla tych, którzy dopiero chcą zostać sprzedawcami lub przedstawicielami handlowymi. 

Program szkolenia:

  • Profile Klientów
  • Techniki pokonywania obiekcji
  • Wywieranie wpływu
  • Techniki wypierania negatywnych emocji towarzyszących sprzedawcy
  • Język korzysci a język strat
  • Rodzaje pytań i zastosowanie ich w rozmowie z Klientem

Korzyści: 

  • Głębsze zrozumienie klienta
  • Elastyczność w obsłudze różnych typów klientów
  • Rozbudowane umiejętności negocjacyjne
  • Wsparcie dla biznesu i klienta jednocześnie
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych i empatii

Co po szkoleniu?
Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę dotyczącą schematu skutecznej rozmowy z Klientem, której zastosowanie w praktyce poprawi jego wyniki sprzedażowe. Spojrzy inaczej na obiekcje i odmowne decyzje, będzie wiedział, jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami.

Termin 1: 2, 3 grudnia 2024, godz. 8:00-16:00

Czas trwania szkolenia: 16 godzin

Cena: 749 zł

Dla słuchaczy Szkół Cosinus 10% zniżki

Zapisy i informacje na oosir@cosinus.pl oraz pod nr telefonu 797 995 486.

Dopełnieniem zapisu jest wpłata kwoty należnej za kurs na konto o numerze:
17 1240 3116 1111 0011 3006 9404 Bank Pekao

w tytule przelewu należy podać Imię i Nazwisko uczestnika oraz nazwę kursu.

Potwierdzenie przelewu należy przesłać na adres e-mail: oosir@cosinus.pl

Szkolenia on-line - Zapisy i informacje

Tel. 797 995 486,
oosir@cosinus.pl

Zapisz się na kurs on-line!

Zostaw swoje dane, oddzwonimy i odpowiemy na Twoje pytania.